Thursday 17 May 2018

MATRIX 2018 : ANAK MACAM2


"Biarpun tak berkesempatan bergambar dekat hasil karya, sempat juga la swafoto dua tiga keping dekat tangga.. hahahaha.. Sebelum kena nilai punyalah berdebar, tp bila tgah kena nilai, tenang ja rasanya sbb santai2 saja.. huhu.. "kau ni macam2" hahahhaa 😂.. ya Prof, saya sedang mencari siapa diri saya.. kadang saya suka ketawa, kadang saya suka sendiri2, kadang saya suka srious, kadang mau mnangis juga, hahahaaha.. terlalu banyak.. tapi satu sajalah kan, "BERSYUKUR" dgn rasa dan juga apa shja yg kita ada.. Prof, terima kasih atas penilaian serta perkongsian yang telah diberikan. Semoga kita berjumpa lagi ☺."

Hafizah Buhari

No comments:

Post a Comment

DENAI PULIH

Tidak semua tentang rawatan, pemulihan dan penyembuhan itu bergantung pd sains perubatan semata-mata, atau ilmu yg bersifat empirikal sj. Ia...