Monday 24 January 2022

"BALIKLA NOI!!"

Seperti baru semalam kita sama2 bersekolah. Hari ini kamu susah tiada. Selamat pulang kembali ke negeri abadi, duhai kawan ku. Moga roh mu dicucuri rahmat. Salam buat arwah bonda dan ayahanda mu Cikgu Aziz, guru seni lukis ku yg pertama, juga ayah angkat ku. Aku hanya dpt bayangkan betapa bahagianya kamu semua dpt bertemu kembali.  

Aku akan merindui kamu, kawan. Rumah kamu pernah menjadi rumah kedua aku. Juga padang permainan dan sekolah senilukis pertama utk aku.  Teluk Intan makin hilang sinar. Segala kenangan bersama, sejak kita kecil akan tersemat di hati. Aku terlalu sedih utk terus menulis. Aku dah penat berada dlm sedih. 

Pesan mu akan aku simpan dlm hati, "baliklah Noi."











No comments:

Post a Comment

DENAI PULIH

Tidak semua tentang rawatan, pemulihan dan penyembuhan itu bergantung pd sains perubatan semata-mata, atau ilmu yg bersifat empirikal sj. Ia...