Tuesday 24 March 2020

GELOMBANG DOA


Jika hati-rasa setiap org secara individu itu baik dan koheren, otak-fikirannya bercahaya. Gelombang koheren dan bercahaya ini jika bertaut dgn gelombang hati-rasa individu lain, akan bertambah gemanya. 

Oleh itu, kita digalakkan berkongsi gelombang baik2 dgn org2 terdekat dulu (ibu bapa keluarg), kawan2, masyarakat dari lokal ke global dan seluruh makhluk seluruh alam. Ia adalah gelombang doa. Sebab tu kita digalakkan berjemaah, gelombangnya lebih besar dan kuat, gema cahayanya lebih jauh.

Jika lebih ramai manusia, atau majoriti manusia di bumi kini membuat pilihan utk menggetarkan gelombang hati-rasa yang aman, yang penuh kasih sayang, syukur dll yg baik2, gelombang dunia juga turut aman, penuh kasih sayang, syukur.
Tolongla rentikan getar dan hantar gelombang benci  dll yg tak baik, tolongla. Ia boleh merosakkan dunia.

Hantarla gelombang hati-rasa yg baik2, setiap sekarang. Itulah jihad kita utk seluruh umat manusia, seluruh alam.
Sekian, pesanan tanpa penaja oleh atok rock tanpa title pencetus ummah atau daei.

1 comment:

  1. Numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete

DENAI PULIH

Tidak semua tentang rawatan, pemulihan dan penyembuhan itu bergantung pd sains perubatan semata-mata, atau ilmu yg bersifat empirikal sj. Ia...