Friday 28 December 2012

COMING HOME

I'm coming Home.....thank you so much for your patience, and for being my pillars, partners and strong supporters since the first day I became the gardener of MGTF USM 7 plus years ago. My term as the gardener of MGTF USM will end on 31 December 2012. It has been a wonderful, enriching and paradigm shifting journey. NOW is the time for us to sow our own garden back home.

3 comments:

  1. Alahai, hancur musnah perancangan saya selama hampir dua tahun untuk bertalaqqi dengan encik Hasnul dengan cara menjadi pelajar praktikal di MGTF pertengahan tahun 2013 ni.Bila Maha Perancang dah tunjuk plan dia, ikut sajalah.Walaupun takda rezeki untuk saya bertalaqqi, harapnya encik Hasnul teruskan menulis di sini, dapat juga ilmu sikit- sikit walaupun mungkin tak tercapai kefahaman mutlak.Semoga encik Hasnul sejahtera sekeluarga dan saya masih berharap agar satu hari nanti saya dapat menjadi salah seorang pelajar encik Hasnul secara langsung atau tidak.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Para pelajar saya selama ini yang mengajar saya yang selalu kurang ajar. Kalau dah ada niat yang baik, Allah akan sampaikan juga, walaupun bukan dgn cara yang kita atur. Kita menari dgn kehendak Dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah. Semoga niat kita semua dalam apa jua hanya untuk Dia.

      Delete

DENAI PULIH

Tidak semua tentang rawatan, pemulihan dan penyembuhan itu bergantung pd sains perubatan semata-mata, atau ilmu yg bersifat empirikal sj. Ia...