Friday 13 December 2013

BERKAT MUDA SEZAMAN2013. (BLESSED CONTEMPORARIES 2013)

Dengan ucapan terima kasih kepada BSVN, juga para teman hakim/juri Bakat Muda Sezaman (BMS) 2013, rakan-rakan dari pasukan kuratorial, dan yang paling utama, para pengkarya yang menyertai BMS2013, baik yang terpilih atau tidak. Salam hormat atas segala yang getaran yang dikongsi.

With thank you to NVAG, all the fellow judges/juries for the Young Contemporaries (YC) 2013, friends from the curatorial team, and most importantly, all the young artists who took part in YC2013, selected or not. My gratitude for sharing all the vibes.


Tahniah pada para penerima anugerah yang akan diumumkan dalam majlis yang akan ditentukan tarikhnya oleh pihak BSVN. Laporan saya boleh dibaca dalam katalog BMS2013 yang mungkin akan dilancarkan semasa majlis penyampaian hadiah nanti.
(Congrats to all the all award receivers who will be announced in an event which dates will be determined by the NVAG. My report can be read in the YC2013 catalogue that I think will also be launched during the prize giving ceremony)

No comments:

Post a Comment

DENAI PULIH

Tidak semua tentang rawatan, pemulihan dan penyembuhan itu bergantung pd sains perubatan semata-mata, atau ilmu yg bersifat empirikal sj. Ia...